Tuesday, May 15, 2012

permainan waktu kecil

HAHA..rasa-rasanya korang pernah tak main benda alah nie..dulu waktu zaman kecil-kecil aku selalu maen..maklumlah, zaman kecik-kecik duit banyak buat bekal beli mainan..maklumlah, jutaan Bukit Besaq (ehem, ehem..rumah aku)..wohaa..setelah lama meninggalkan permainan tradisi ini, apatah lagi bila berada di zaman teknologi dengan gajet seperti lappy dan hp yg mengerlip di sisi, tetiba aku teringat permainan ini..nie pun setelah aku menjadi stalker di FB..ada jmpa orang main dengan belon ni..so, apa lagi, aku pn rasa teringin di hati nak bermain dengan mainan kanak-kanak comel ni (aku pun comel gak, sapa tak setuju sila angkat gigi)..maka, aku pun membuat ayat sedih di wall fb, kot-kot ada yg nk jd supplier belon ni..

jeng..jeng..keesokkannya, ada kawan aku kasi..fuhhh, rasa best gila kat hati..ingat senang nak cari walaupun harga murah..aku yg tua tak sedar diri pun bermain dengan hati yang riang bersama-sama teman seperjuanagan..dengan muka yang tak malunya, aku bermain dgn happy di dalam kelas (isi masa lapang b4 lec masuk) smbil disaksikan rakan-rakan dengan gelengan kepala..terkejut sebab ada kawan yg tak sedar diri mcm aku..dlm syok-syok dok main, tetiba lec dtg..adoi, pecah semua belon yg aku buat..ketaq perut bila lec masuk kelas secara mengejut smpai terpecah belon yg penat2 aku hasilkan...oh mannnn...




     Nie la belon yg kawan aku kasi..haha, terima kasih kepada si pemberi..ada masa, jgn lupa bagi lg..




Sorry, tgn ku yg cantik intepremm skali..hasil yg mampu aku buat setelah berabad-abad tak bermain




Beberapa hasil yang beta sempat buat sblm semuanya pecah dek kecut perut terkejut lec masuk..


Hebatkan permainan dulu..zaman sekarang, ada lg tak budak yg main??kompem mak jemah blh ckp xde..yg budak sekarang tahu main, PS2, game ect adalah..bagus permainan nie, blh luaskan ruang rongga mulut aku..terketaq-ketaq kepala tiub straw dia..bagus utk saraf penghadaman..lps tiub belon, rasa boleh test suara nyanyi macan Adibah Noor..tak percaya??? cuba try test

No comments:

Post a Comment